دیگه هیچ کسی نیست دور و برم

 

وای خدااااااااااااا الان که زنده م اینجوری از یاد بردنم

وای به حال روزیک که....      بمیرم

  

پ.ن: دلم واسه ی هم زبون

یکی که بتونه دردم رو بفهمه تنگ شده

خیلی تنگ شده

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


خدایاااا مرگ عطا کن

خواهش میکنم...خسته شدم توی این دنیای بی خودت

 

مـــن این روزهــا
صــدای ثانیه، ثانیــه
فـــراموش شدنم را می شنوم

 

 

نه تلخم
نه شیرین
مزه ی بی تفاوتی میدهم این روزها
وقتي تو نيستي

جنس حالم زیاد مرغوب نیست

   


 

یک زمان هایی در زندگی وجود دارد
که آدم فقط دوست دارد بداند
چـــــــــــــــــــــــرا  ؟؟!!



 

خدایا...
بابت آن روز
که سرت داد کشیدم متاسفمـــــــــ...!!!
من عصبانی بودم
برای انسانی که تو میگفتی ارزشــــَش را ندارد
و مــــــــــن پا فشاری می کردم

 




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: